REGULAMIN SKLEPU CS-Studio
Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej działalności gospodarczej przez Justynę
Kowalską pod adresem: ul Radziwie 5/274, 01-164 Warszawa, NIP: 5273089390 (zwaną dalej: „CS-Studio”), z wykorzystaniem sklepu internetowego cs-studio.pl (zwanego dalej: „Sklepem CS-Studio”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez CS-Studio usług nieodpłatnych drogą
elektroniczną.
§ 1 DEFINICJE
1. Dostawa – dostarczenie Klientowi Towaru określonego w Zamówieniu przez CS-Studio,
za pośrednictwem Dostawcy,
2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy.
3. Dostawca – Poczta Polska S.A. lub firma kurierska.
4. Hasło – indywidualnie określony przez Klienta ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych,
zabezpieczających dostęp do Konta Klienta.
5. Klient – podmiot, na rzecz którego według Regulaminu mogą być świadczone usługi drogą
elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Login – indywidualne oznaczenie Klienta, wymagane wraz z Hasłem do złożenia zamówienia w
Sklepie CS-Studio. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność
gospodarczą lub zawodową.
9. Polityka Prywatności – polityka prywatności serwisu internetowego dostępnego pod adresem
elektronicznym www.cs-studio.pl, określająca zakres oraz sposób przetwarzania danych
osobowych Klientów, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.
10. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu CS-Studio,
11. Rejestracja – procedura określona w Regulaminie, wypełnienie której wymagane jest dla
korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu CS-Studio,
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: ul. Radziwie 5/274, 01-164 Warszawa
2. Adres e-mail: kontakt@cs-studio.pl
3. Telefon: 570575169
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest
aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu stanowią ofertę CS-Studio
Klient może składać zamówienia w Sklepie CS-Studio przez 7 dni w tygodniu i 24
godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu CS-Studio,
Klient składa zamówienie, wybierając rozmiar obrazu podany na stronie w zakładce "Rozmier".
Następnie należy załączyć zdjęcie poprzez wybranie przycisku "Wybierz plik" i wybranie
odpowiedniego zdjęcia z biblioteki na komputerze. Klient określa ilość sztuk zamówienia poprzez
wpisanie w puste pole cyfry oznaczającej żądaną ilość. Następnie Klient wybiera polecenie „DO
KOSZYKA” Towar, którym jest zainteresowany na Stronie Internetowej Sklepu CS-Studio,
a następnie po skompletowaniu całości zamówienia i wskazanie w „KOSZYKU”
przycisku "ZAMAWIAM" Klient przechodzi na stronę "KOSZYKA" następnie po wpisaniu
danych i adresu e-mail oraz wybraniu sposobu Dostawy oraz płatności, przez wysyłkę formularza
zamówienia do CS-Studio przez wybór pola „ZAMAWIAM” w formularzu
zamówienia. W następnym kroku klient podaje dane dotyczące adresu wysyłki. Następnie
realizowane jest zamówienie poprzez dokonanie płatności. Przed wysyłką zamówienia do CS-Studio
podawana jest cena łączna wybranych Towarów, łączny koszt wybranego sposobu
Dostawy oraz wszelkie inne ewentualne koszty związanie z realizacją zamówienia.
Po złożeniu zamówienia, CS-Studio przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.
Po zawarciu Umowy sprzedaży, CS-Studio potwierdza Klientowi jej warunki,
przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej na wskazany przez Klienta
podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
CS-Studio zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia lub jego części w
przypadku braku zamówionego produktu, o czym Konsument zostanie powiadomiony
telefonicznie lub drogą mailową.
§ 5 PŁATNOŚCI
1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
a. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b. za pomocą karty płatniczej
c. za pośrednictwem platformy płatniczej
2. Płatnością online, w tym płatność kartami. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w
terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
4. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych
niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia,
opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
5. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej
Zamawiającego.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 Dni roboczych w przypadku zakupu wersji cyfrowej, oraz do
14 dni roboczych w przypadku zakupu fizycznego.
1. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do
realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
2. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał
Kupujący:
a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
b. za pośrednictwem Poczty Polskiej;
3. Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia
ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
4. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu
zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego
odesłania zamówionego Towaru, do Sklepu Internetowego CS-Studio przez Dostawcę CS-Studio
skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z
Klientem termin i koszt Dostawy.
7. Odpowiedzialność i rękojmia
1. CS-Studio ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami CS-Studio
ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w
granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. CS-Studio zapewnia Dostawę Towaru bez wad fizycznych i prawnych oraz jest
odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
3. a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że
CS-Studio niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar
wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to jednak nie ma zastosowania, jeżeli
Towar był już wymieniony lub naprawiany przez CS-Studio albo CS-Studio
nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient
może zamiast zaproponowanego przez CS-Studio usunięcia wady żądać wymiany
Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że
doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe
albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
CS-Studio . Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego
od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na
jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Koszty naprawy lub wymiany ponosi CS-Studio.
3. b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że
CS-Studio niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar
wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. CS-Studio może odmówić
zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży
Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim
możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby
nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi CS-Studio
1. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na
adres CS-Studio W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia
pokrywa CS-Studio
2. CS-Studio odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę
Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się
przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić
od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli
Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od
Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą
bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
8. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować
w formie pisemnej na adres CS-Studio
2. CS-Studio w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do
reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez
Klienta.
3. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres CS-Studio
CS-Studio
Ul. Radziwie 5/274. 01-164 Warszawa
tel. (+48)570575169
4. Klient może zgłosić CS-Studio reklamację w związku z korzystaniem z usług
nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez CS-Studio. Reklamacja może
być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny CS-Studio Dla
złożenia reklamacji Klient może wykorzystać formularz reklamacji zamieszczony na Stronie
Internetowej Sklepu CS-Studio. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć
opis zaistniałego problemu. CS-Studioniezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14
dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
4.a) Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i
warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z Umową sprzedaży. W celu
rozpoczęcia procesu reklamacji prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacji, który wraz
towarem, należy odesłać pod wskazany powyżej adres. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia
reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki kurierskiej zawierającej
reklamowany Towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą kurierską, Sklep
wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu do 10 dni roboczych od daty
wydania decyzji o rozpatrzeniu reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), Sklep
zwróci pełną kwotę zapłaconej ceny Towaru. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Towar zostanie
odesłany wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
9. Pozasądowe Sposoby Rozpatrywania Reklamacji I Dochodzenia Roszczeń – Platforma ODR
1. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów
konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów
konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE
(rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
2. Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i
sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i
przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów
sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w
Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
3. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
4. Jednocześnie przypominamy adres poczty elektronicznej CS-Studio do kontaktu z
Klientami: kontakt@cs-studio.pl
5. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny -
obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. CS-Studio wyraża zgodę na korzystanie z
pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.”
10. Odstąpienie od Umowy sprzedaży i zwrot świadczeń/wymiana/anulowanie zamówień :
1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221
k.c. za niezgodność Towaru nabytego przez Klienta z Umową sprzedaży, w zakresie określonym
Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia
27 lipca 2002 r.
2. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są nowe. Zdjęcia Towarów mają charakter przykładowy,
gdyż większość towarów wykonywana jest ręcznie, z wyjątkowych materiałów. Mogą wystąpić
nieznaczne różnice w wyglądzie produktów. Towary wykonane przez CS-Studio
stworzone są na zamówienie; według specyfikacji Klienta lub dostosowane w taki sposób, że służą
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb nie podlegają wymianie i zwrotowi. Zgodnie z
"Art. 38 ustawy o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem
przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 3) w
której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"
3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen oraz ilości Towarów w ofercie Sklepu, w
ciągu dnia, wycofywania lub wprowadzania poszczególnych produktów do oferty Sklepu,
przeprowadzania i wycofywania akcji promocyjnych na stronie Sklepu, jaki również ich
modyfikacji.
4. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Towaru podczas transportu, Klient zobowiązany
jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia
Towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego
przez Klienta i kuriera.
5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia Towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego Towaru, zwrotu
dokonanego po upływie dopuszczalnego terminu lub dostarczenia do Sklepu Towaru
niepełnowartościowego, tj. niekompletnego.
6. Sklep nie przyjmuje Towarów odsyłanych w przesyłkach za pobraniem.
7. Sklep nie przyjmuje Towarów odsyłanych jako listy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Przyjmowane są paczki Poczty Polskiej.
8. Sklep uznaje wszystkie prośby o anulowanie zamówień wystosowane w ciągu 24 godzin od
złożenia zamówienia.
9. a) Wszelkie prośby o anulowanie wysłane po upłynięciu 24-godzinnego okresu czasu zostaną
zaakceptowane według uznania Sklepu CS-Studio. Jeśli anulowanie zostanie
zaakceptowany, Klient zostanie obciążony 20% ceny zamówienia ( cena od której odliczany jest
procent dotyczy tylko wartości produktu bez wysyłki ).
10. b) Zamówienia wysłane do druku nie mogą być anulowane w żadnych okolicznościach.
11. Usługi
1. CS-Studio świadczy nieodpłatnie na rzecz Klientów, drogą elektroniczną następujące
usługi:
2. a) Prowadzenie Konta Klienta;
3. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
4. CS-Studio zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz
sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w
sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
5. Usługa Prowadzenie Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych
§ 3 Regulaminu.
6. Klient, który dokonał Rejestracji może samodzielnie usunąć Konto Klienta lub zgłosić takie
żądanie CS-Studio, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta
przez CS-Studio może ono zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia
żądania.
7. CS-Studio jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę CS-Studio lub innych
Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu a także, gdy
zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami
bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony
Internetowej Sklepu lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii
stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. CS-Studio
zawiadamia Klienta o zamiarze zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych z wyprzedzeniem 3 Dni Roboczych drogą elektroniczną na adres podany przez
Klienta w formularzu rejestracyjnym.
12. Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego i zastępuje
poprzednio obowiązujące regulaminy Sklepu Internetowego.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na
nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Sklepu Internetowego.
3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany
przez umieszczenie przez CS-Studio na stronie głównej Sklepu Internetowego
wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej
informacji na stronie głównej Sklepu Internetowego przez okres co najmniej 10 kolejnych dni
roboczych, zaś Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni przez CS-Studio
poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu
rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
4. Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7
dni roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający
Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie
CS-Studio w ciągu 7 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak
akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług elektronicznych z zastrzeżeniem
zachowania wszelkich praw nabytych przez strony.
5. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sklep do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są
realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez
Klienta.
6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do
rozwiązania sprawy polubownie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez
Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych
przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
7. Regulamin obowiązuje od dnia 31.10.2023